4 Mayıs 2016 Çarşamba
iç ses
varsa yaşamdan destek isteme hakkım... ben bu gün hemen şimdi o hakkı kullanmak istiyorum...
birazcık destek ve yardım eli rica ediyorum..
ben hep uzattığım gibi...
mümkün mü?
mümkündür mümkündür ben biliyorum...
nereden bilicem... biliyorum işte...
inanmam inanmam buna inanacağım tuttu hem biliyorum hem inanıyorum..
ben inanırsam nasıl inanmasın evren
destek olacak başka çaresi var mı?
elbette yok
elbette yok
başka çaresi yok !
yok!
var olsa birazcık destek
birazcık gerçek
birazcık umut
birazcık ışık olurdu...
bunca iyi niyet güzel yürek temiz kalp boşa gidecek değil ya
yok artık daha neler!
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)